Зокрема, повсюдне використання сервісів відеоконференцій викликав бум попиту на пластичні операції у Великобританії. Запити на деякі види операцій зросли в п’ять разів, повідомляє видання Financial Times.

@media (max-width: 640px) {
.mobileBrandingPlace {
padding-bottom: 56.21%;
z-index: 9;
margin: 10px 0;
}

#mobileBrandingPlace1478267 {
padding-bottom: 56.21%;
z-index: 9;
margin: 10px 0;
}

#mobileBranding {
margin: 0 !important;
}
}

Цікаво Акції Zoom впали в ціні, але прогнози аналітиків оптимістичні: що чекає інвесторів

Експерти запевняють, що інтерес до зміни зовнішності виріс після того, як люди побачили себе на екранах комп’ютерів під час відеонарад.

Так, бум на ринку пластичної хірургії пов’язаний з кількома факторами:

  • вільний час, що з’явився під час карантину,
  • відсутність соціальних активностей,
  • носіння масок і дзвінки в Zoom.

Цікаво, що у червні провели дослідження, де опитали 1000 американців. Так, майже половина з них, хто ніколи не робив собі пластичної операції, заявили, що готові це зробити в найближчому майбутньому.

Які пластичні операції робили найчастіше

  • На першому місці за популярністю залишається процедура по збільшенню грудей.
  • За нею йдуть пластика живота і ліпосакція.
  • Також більш затребуваною стає послуга з пересадки волосся.

Зазначимо, що на клієнтів-чоловіків припадає лише 10% від усіх процедур клінік естетичної медицини. Найчастіше вони роблять собі ін’єкції ботокса.

Читайте також Дмитро Дубілет інвестував в український fashion-стартап: що відомо

Водночас психологи попереджають, що вигляд під час відеоконференції може відрізнятися від реального.

Кут нахилу, освітлення і обмеження камери на багатьох пристроях можуть привести до спотворення рис обличчя – це означає, що зображення може сильно відрізнятися від того, яке люди звикли бачити в дзеркалі,
– говорила психолог Джилл Оуен.